<% var i =0%> <% while(i < objBoxes.length){%> <%var diese=objBoxes[i].diese%>
pion_<%= objBoxes[i].nom %>
<%i=i+1;%> <%}%>
<% for(var i = 0; i < objBoards.length; i++){%> <% var dispBoard = 'inactif';%> <% var j=0;%> <%while(j < objBoards[i].boards.length && dispBoard=='inactif'){%> <%dispBoard = objBoards[i].boards[j].display%> <% j += 1;%> <%}%>
<%for(var j = 0; j < objBoards[i].boards.length; j++){%> board_<%= objBoards[i].boards[j].nom %> <%}%> <%for(var j = 0; j < objBoards[i].pions.length; j++){%> pion_<%=  objBoards[i].pions[j].nom %> <%}%>
fleche turn up turn right turn left
<%}%>
<% for(var i = 0; i < objBacs.length; i++){%> <% var dispBac = 'inactif';%> <% var j=0;%> <%while(j < objBacs[i].bacs.length && dispBac=='inactif'){%> <%dispBac = objBacs[i].bacs[j].display%> <% j += 1;%> <%}%>

<%var defInput="";%> <%for(var j = 0; j < objBacs[i].bacs.length; j++){%> <%= objBacs[i].bacs[j].label %> <%if(objBacs[i].bacs[j].display=="actif"){%> <%defInput=objBacs[i].bacs[j].label;%> <%}%> <%}%> edit

<%for(var j = 0; j
pion_<%= objBacs[i].groupes[j].nom %>

<%= objBacs[i].groupes[j].N %>

del edit
<%}%>
<%}%> <% for(var i = 0; i < NTrashs; i++){%>
<%}%>
<% for(var i=0;i <% R=parseInt(Chat[i].couleur.substr(1,2),16); G=parseInt(Chat[i].couleur.substr(3,2),16); B=parseInt(Chat[i].couleur.substr(5,2),16); if((G+R+B)>382){ colT="#000000"; }else{ colT="#ffffff"; }%> <%heure=/\d{1,2}:\d{2}(?=:)/; Chat[i].time = heure.exec(Chat[i].time);%>
<%=Chat[i].auteur%> : <%=Chat[i].time%>

<%=Chat[i].message%>

<%}%>
<%for(var i=1;i <%}%> <%for(var i=0;i <%if(Save[i].noeud_suivant==noeud_courant){%> <%var classN='noeudCourant';%> <%}else{%> <%var classN='noeudAutre';%> <%}%> <%}%>